Niezmiernie miło nam poinformować, że Lubelskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A. uruchomiło Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK). Takie rozwiązanie bardzo ułatwi i przyspieszy nasze wzajemne kontakty.
Dzięki eBOK zapewniamy naszym Klientom m.in.:
- szybki dostęp do wielu potrzebnych dokumentów (faktury, rozliczenia, umowy, zlecenia itp.)
- analizę zużycia ciepła w poszczególnych budynkach
- składanie wniosków oraz różnego rodzaju dokumentów
- możliwość dokonywania płatności
Konto w serwisie eBOK można zarejestrować, wchodząc na stronę www.ebok.lpec.pl. Do założenia konta wymagane jest podanie danych umieszczonych na fakturze:
- numer klienta
- numer jednej faktury z ostatnich 6 miesięcy
- nazwa odbiorcy
- adres odbiorcy
Korzystanie z eBOK odbywa się w bezpiecznym, szyfrowanym połączeniu z internetem. Dzięki temu podawane w czasie rejestracji dane oraz przeglądane w eBOK informacje są bezpieczne i niedostępne dla niepowołanych osób. Serdecznie zapraszamy do rejestracji i korzystania z eBOK.