Niezmiernie miło nam poinformować, że Lubelskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A. uruchomiło Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK). Takie rozwiązanie bardzo ułatwi i przyspieszy nasze wzajemne kontakty.

Dzięki eBOK zapewniamy naszym Klientom m.in.:

  • szybki dostęp do wielu potrzebnych dokumentów (faktury, rozliczenia, umowy, zlecenia itp.)
  • analizę zużycia ciepła w poszczególnych budynkach
  • składanie wniosków oraz różnego rodzaju dokumentów
  • możliwość dokonywania płatności

Konto w serwisie eBOK można zarejestrować, wchodząc na stronę www.ebok.lpec.pl. Do założenia konta wymagane jest podanie danych umieszczonych na fakturze:

  • numer klienta
  • numer jednej faktury z ostatnich 6 miesięcy
  • nazwa odbiorcy
  • adres odbiorcy

Korzystanie z eBOK odbywa się w bezpiecznym, szyfrowanym połączeniu z internetem. Dzięki temu podawane w czasie rejestracji dane oraz przeglądane w eBOK informacje są bezpieczne i niedostępne dla niepowołanych osób. Serdecznie zapraszamy do rejestracji i korzystania z eBOK.