Ciepło przez cały rok
Usługa CIEPŁO PRZEZ CAŁY ROK zapewnia mieszkańcom utrzymanie komfortu cieplnego, nie tylko w okresie zimowym, ale zawsze wtedy gdy wymagają tego panujące warunki atmosferyczne. Dzięki pracującym układom automatyki dostawa ciepła jest uruchomiona w momencie gdy temperatura zewnętrzna spadnie poniżej zadanej wartości, analogicznie zatrzymanie dostawy nastąpi, kiedy temperatura wzrośnie powyżej ustalonego z progu. Parametry (temperatury) uruchomienia i zatrzymania dostaw ciepła do budynku określane są przez Odbiorcę.
Jak uruchomić usługę dostawy ciepła przez cały rok?
Odbiorca powinien wypełnić „Wniosek o uruchomienie usługi CIEPŁO PRZEZ CAŁY ROK” oraz przesłać go na adres e-mail: obslugaklienta@lpec.pl. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Relacji z Klientami telefonicznie od poniedziałku do piątku pod numerem: 81 452 0372, 81 452 0373 lub elektronicznie pod adresem e-mail: obslugaklienta@lpec.pl.
Wniosek powinien być złożony przez uprawnionego Właściciela/Spółdzielnię Mieszkaniową/Zarządcę Nieruchomości, z którym LPEC S.A. posiada podpisaną umowę sprzedaży ciepła.
Korzyści z całorocznej dostawy ciepła
Koszt całorocznej dostawy ciepła
W przypadku całorocznego korzystania z ciepła systemowego opłaty naliczane są tylko wówczas, gdy automatyka pogodowa uruchamia dostawę ciepła. Koszt całorocznej dostawy ciepła nie różni się znacząco od kosztu sezonowego ogrzewania. Analizy wskazują, że koszt całorocznej dostawy ciepła waha się w granicach od 0,3% do 4% opłat za ogrzewanie w skali roku.
Co to dokładnie znaczy? Jeżeli dziś za sezonowe ogrzewanie mieszkania płacisz np. 100 zł miesięcznie, to zapewniając sobie komfort dostaw ciepła przez cały rok, zapłacisz maksymalnie o 4 zł więcej w skali miesiąca.
Różnice w kosztach całorocznego ogrzewania wynikają z takich czynników jak: