Kontrast
Czcionka

Pogotowie cieplne: 993

Centrum zgłoszeń: 327 788 988

Dodatkowe włączenie i wyłączenie ogrzewania

Dodatkowe menu rozwiń

Przejdź

Decyzję o rozpoczęciu i zakończeniu dostawy ciepła na cele centralnego ogrzewania podejmuje Odbiorca posiadający umowę kompleksową – tj. spółdzielnia mieszkaniowa, wspólnota mieszkaniowa, właściciel budynku lub upoważniony zarządca/administrator. Aby rozpocząć lub zakończyć sezon grzewczy w Państwa budynku, należy:

  • złożyć wniosek o wyłączenie dostawy ciepła drogą mailową na adres: sezon@lpec.pl
  • w treści wiadomości prosimy wskazać nazwę i adres obiektu oraz dane kontaktowe do osoby odpowiedzialnej.

Przypominamy:

W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Działem Eksploatacji: 81 452 03 3281 452 04 00

Służby eksploatacyjne LPEC S.A. pozostają w gotowości przez cały rok. Dzięki automatyce pogodowej zainstalowanej w węzłach cieplnych, dostawa ciepła odbywa się zgodnie z aktualnymi warunkami pogodowymi – jeśli temperatura na zewnątrz wzrasta, system automatycznie ogranicza ogrzewanie.